ضمانت هفت روز نیو پی‌سی

خرید و اعتماد شما به  نیو پی‌سی، آغاز یک دوستی و تعهدی ماندگار خواهد بود.

با خرید از نیو پی‌سی، فقط قیمت‌های درج شده بر روی سایت را پرداخت می‌کنید و هیچ هزینه اضافه اعم از مالیات و … را پرداخت نخواهید کرد. همچنین ملزم به خرید هیچگونه لوازم جانبی و نرم‌افزار در کنار محصولات نخواهید بود و قیمت سایت (برای همه محصولات)، قیمت نهایی می‌باشد. البته ممکن است با توجه به محل خریدار، هزینه‌ی حمل به مبلغ خرید شما افزوده شود که در هنگام ثبت سفارش به شما نمایش داده خواهد شد.

مطالب فوق پیش‌نیازی بود برای ارائه این ضمانت به شما:

ضمانت برگشت 100 % مبلغ پرداختی توسط شما و پس گرفتن محصول تا 7 روز پس از خرید

(7 روز از زمان رسیدن محصول به دست خریدار)

با شرایط زیر:

  • مشخصات ذکر شده برای هر محصول در سایت نیو پی‌سی با مشخصات واقعی آن همخوانی نداشته باشد. (عودت بدون هرگونه شرایط و کسر هر نوع مبلغ)
  • در صورت ادعای نیو پی‌سی به اصل و اورجینال بودن محصول، ​محصول اصل نباشد. (عودت بدون هرگونه شرایط و کسر هر نوع مبلغ)
  • در صورتی که کالا دارای ایراد ظاهری باشد، تا یک ساعت پس از دریافت کالا می توانید به پشتیبانی نیو پی‌سی اطلاع دهید تا مشکل بررسی شود.
  • در صورت داشتن گارانتی، ضمانت‌نامه ​محصول معتبر نباشد و یا تقلبی باشد. (عودت بدون هرگونه شرایط و کسر هر نوع مبلغ)
  • کالای خریداری شده از مجموعه ی نیو پی‌سی، نو نبوده و یا ایرادی داشته باشد (علیرغم آکبند بودن) یا متعلقات آن، کم و کاستی داشته باشد که ماهیت پک محصول نباشد. (عودت بدون کسر هر نوع مبلغ – دارای شرایط ذیل)
    • >> اجناس دارای گارانتی که آکبند بوده و یا دارای پلمپ شرکتی هستند قاعدتا نیو پی‌سی دخل و تصرفی در آنها نداشته، می‌بایست برای شرکت گارانتی کننده ارسال شوند و شرکت گارانتی کننده، پاسخگو بوده و نیو پی‌سی نیز پیگیر و حامی شما در روند ارائه خدمات شرکت گارانتی‌کننده به شما خواهد بود.
    • >> برای برخی موارد مثل وجود پیکسل سوخته در صفحه نمایش (که قابل دیدن باشد یا نباشد)، نیو پی‌سی مطابق قوانین شرکت تولیدکننده کالا و یا گارانتی‌کننده‌ی آن کالا عمل خواهد کرد.
  • امکان عودت وجه تنها به حسابی که از آن حساب کالا خریداری شده است وجود دارد و نیو پی‌سی از واریز وجه به حساب شخص دیگر یا شماره حساب دیگر معذور است.