معرفی نرم افزار

بهترین آنتی ویروس سال 2022 از نظر مجله PCMAG

امروز میخواهیم راجع به بهترین آنتی ویروس های سال 2022 صحبت کنیم؛ آنتی ویروس برای هر رایانه ی شخصی، حیاتی است و بدون داشتن آنتی ویروس تمام اطلاعاتی که در لپ تاپ دارید حتی حساب های بانکی شما در معرض خطر قرار میگیرند.

آنتی ویروس های زیادی را تست کردیم، که از بین تمامی آن ها تعداد کمی فوق العاده بودند اکنون قصد داریم آن ها را با شما به اشتراک بگذاریم؛ اگر جزو افرادی هستید که بعد از مدتی آنتی ویروس رایانه شما به مشکل بر خورده است بهتر است که در آینده، آنتی ویروس مناسب تری را نصب کنید.

 

  1. MCAFEE

McAfee AntiVirus Plus در همه سیستم عامل های رایج مانند:

  • Windows
  • Android
  • macOS
  • iOS

مکافی یکی از قدیمی ترین و معتبر ترین نام ها در صنعت آنتی ویروس ها می باشد. این آنتی ویروس از اطلاعات شما محافظت می‌کند و میتوان گفت در همه موارد قیمت مناسبی نسبت به عملکرد عمومی آنتی ویروس ها دارد، البته شایان ذکر است که عملکرد آن در سیستم عامل های مربوط به کمپانی اپل یعنی مک او‌اس و آی‌ او‌اس ضعیف تر می باشد که نکته را به صورت تقریبی میتوان در بین تمامی آنتی ویروس ها یافت.

 

 

اگر یکی از طرفداران این برند هستید به احتمال زیاد باید در جریان باشید که در رتبه بندی از بین 5 آنتی ویروس، مکافی امتیاز 4 را گرفته است. با وجود این آنتی ویروس شما امنیت، برای وب گردی را دارید و بدون ترس از بد افزارها می توانید از آن استفاده کنید. این آنتی ویروس بر اساس تقاضاهایی که از آن می شود اسکن های بد افزاری را به بهترین شکل انجام می دهد. در آخر این مقاله می توانید لیستی که تهیه شده است را چک کنید و متوجه می شوید که مکافی تنها آنتی ویروسی است که تمامی قابلیت های یک آنتی ویروس فوق العاده را دارد.

 

  1. NORTON

Norton AntiVirus Plus در تست‌هایی که از آن گرفته شده است نمرات خوبی را دریافت کرده است. این آنتی ویروس ویژگی های متفاوت زیادی و در اختیار ما قرار داده است. برای مثال این آنتی ویروس دارای مخرب کننده های بد افزاری ، حفاظت از فیشینگ ها و فایروال می باشد.

اگر قرار است که برای چندین سیستم از این آنتی ویروس لایسنس های مختلف بخرید بهتر است که این کار را نکنید زیرا در مقابل این همه مزایا معایبی هم دارد و آن هزینه تقریبا زیادی است که برای این آنتی ویروس مشکل ساز شده است.

 

 

  1. KASPERSKY

آنتی ویروس کسپرسکی نمرات کامل را از تمام تست ها می‌گیرد و در تست های حفاظتی کاربران هم به خوبی خود را نشان داده است و همین باعث شده، که این برند طرفداران خاص خودش را داشته باشد. تا این جای کار بهترین رتبه را آنتی ویروس کسپرسکی با نمره 4.5 دارد. در کنار آپشن ها، این آنتی ویروس قابلیت های دیگه ای مانند رتبه بندی سایت، اسکن آسیب پذیری و  اسکن بد افزاری دارد.

این آنتی ویروس یکی از بهترین ها است که پیشنهاد میکنم حتما آن را امتحان کنید.

 

  1. BITDEFENDER

Bitdefender Antivirus Plus با تست فوق العاده ای که انجام داده است از بین تمامی آنتی ویروس هایی که امروز معرفی می کنیم بالا ترین نمره را به خود اختصاص داده است.  گزینه ای عالی برای محافظت از رایانه شخصیتان، که به بهترین شکل از اطلاعات و سیستم شما محافظت می کند. تنها مشکلی که می تواند برای خرید این آنتی ویروس  شما را دو دل کند نداشتن فایر وال می باشد، که در تست کاربران این مشکل بزرگی نبوده و حداکثر امتیاز به این برند داده اند.

 

  1. ESET

تست این محصول با باقی آنتی ویروس ها متفاوت شده است، با رتبه 4 مانند مکافی در یک سطح است ولی با این تفاوت که مکافی در تست کاربران تمامی آپشن ها را دارد اما ایست تقریبا 3 آپشن آن را ندارد. لازم به ذکر است که این آنتی ویروس فقط یک آنتی ویروس معمولی نیست و در کنار آن دارای موارد اضافه ای نیز می باشد. با این وجود که ایست نود 32 فایروال ، رتبه بندی سایت و اسکن آسیب پذیر ندارد اما به جای آنها دارای حفاظت از فیشینگ، مسدود کردن آدرس اینترنتی مخرب و اسکن کردن بد افزار در حین دسترسی است. لازم است بدانید که به همین علت هم رتبه 4 را به خود اختصاص داده است. در کل آنتی ویروس مناسبی برای اکثر کاربران بوده که ما پیشنهاد می کنیم از این انتی ویروس حتما استفاده کنید.

 

 

آنتی ویروس دفندر

این نوع آنتی ویروس از نظر تمامی کاربران بسیار عالی بوده است. به آنتی ویروس هایی که بر روی ویندوز وجود دارند و به همراه ویندوز برای شما نصب می شوند، آنتی ویروس های دفندر گفته می شود. جالب است که بدانید در تست دفندر ویندوز سیستم هم امتیاز های خوب و باور نکردنی ای گرفته است که از تمامی آپشن ها برخوردار است. بسیاری از کاربران آنتی ویروس از خود دفندر ویندوز سیستم استفاده می کنند که این عمل باعث می شود تا حداقل یکسال آنتی ویروسی را خریداری نکند.

 تست آنتی ویروس 

تست آنتی ویروس بر این حساب است که ما بتوانیم برند هایی که قابلیت و امنیت بیشتری دارند را به کاربران این محصول معرفی کنیم. نمرات بالا در این تستی که گرفته شده است بسیار مهم است حتی برخی از برند ها که تعدادی از آپشن هارا نداشته اند جزو نمرات بالا بوده اند که این فقط بستگی به آپشن آنتی ویروس ها ندارد. با وجود چهار نفر از افرادی که تست را انجام می دهند گذارشی دقیق را برایتان آماده کرده ایم :

  • SE Labs
  • AV-Test Institute
  •  MRG-Effitas
  • AV-Comparatives

 

کاربران سیستمی را اضافه کرده اند که می توانیم با جمع بندی نتیجه ها از بین 0 تا 10 به آنها امتیازی بدهیم.

 

 دفاع از بدافزارها

هر آنتی ویروسی را برای تست های حفاظت از سیستم قرار می دهیم تا متوجه شویم که آیا از وجود بد افزار ها در برابر سیستم دفاع می کند یا خیر. این عمل تا وقتی است که مطمئن شویم آنتی ویروس، مناسب سیستم ما است.  بهترین آنتی ویروس سال 2022 تا این لحظه هنوز معلوم نیست اما می توانید تا آخر این مقاله با ما همرا باشید تا بهترین آنتی ویروس را به شما معرفی کنیم.  امیدواریم که تا اینجا از مقاله ما راضی بوده باشید.

فایروال ها

فایروال یا دیواره آتش ( Firewall ) به نرم‌افزار ها یا سخت‌افزارهایی گفته می‌شود که از دسترسی به کامپیوترها جلوگیری کرده، ترافیک رد و بدل شده و شبکه را کنترل می‌کند. فایروال در حقیقت یک ابزار امنیتی است که می‌تواند یک برنامه‌ی نرم‌افزاری یا یک دستگاه اختصاصی شبکه باشد.

فایروال ها همانطور که بالا گفتیم دو نسخه نرم افزاری و سخت افزاری دارند. تفاوت این دو در سرعت، سطح امنیت و هزینه اجرا می باشد. جالب است که بدانید استفاده از فایروال های سخت افزاری بیشتر از نرم افزاری می باشد.

 

در آخر :

در مقاله بهترین آنتی ویروس سال 2022 متوجه شدید که کدام انتی ویروس نیازتان میشود؟  کدام آنتی ویروس را انتخاب کردید؟ در این مقاله گزینه های متفاوتی است اما باید طبق استفادیتان و گفته های ما بهترین آنتی ویروس را انتخاب کنید. بر حسب نیازتان می توانید آنتی ویروسی که برای شما کاملا مناسب است را تهیه کنید.

آنتی ویروس کسپرسکی و پلاس بیت دیفندر تست های قبلی خود را بهتر از هرکدام از آنتی ویروس های دیگر جواب داده اند. یک اشتراک برای McAfee AntiVirus Plus به شما امکان می دهد محافظت را روی همه سیستم عامل های:

  • Windows
  • Android
  • Mac OS
  • iOS

نصب کنید. ما این چهار سیستم عامل را، برای آنتی ویروس تجاری، نامگذاری کرده ایم. امیدوارم که از این مقاله در سایت نیوپی30 خوشتون اومده باشه.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *