اخبار تکنولوژی, راهنمای خرید, نقد و بررسی

بهترین لپ تاپ‌های مناسب ادیت فیلم (2021)

بهترین لپ تاپ ادیت فیلم: همواره یکی از مشکلات افرادی که قصد تدوین ویدئو را دارند داشتن یک لپ تاپ برای میکس فیلم و جلوه ویژه می باشد، لپ تاپ مناسب تدوین فیلم بسیار متفاوت و تنوع بالایی دارد، به عنوان مثال لپ تاپ مناسب افتر افکت باید سخت افزار خاصی داشته و همین تفاوت باعث می شود که انتخاب برای خریدن لپ تاپ سخت شود.

در نظر داشته باشید که تعداد کمی از لپ تاپ ها مخصوص تدوین در بازار می باشد، در کنار قیمت بالای آن قدرت و توان بالایی نیز برای میکس، تدوین و مونتاژ فیلم دارند، در ادامه مقاله بهترین لپ تاپ ادیت فیلم در سایت نیو پی سی باما همراه باشید.

با لپ تاپ های قیمت پایین شاید بشود کلیپ های کوچک و ساده ساخت اما لپ تاپ های این قیمت پردازنده قوی و نمایشگر خوبی ندارند و یا نمی توانند با لپ تاپ های مخصوص ادیت فیلم رقابت داشته باشند، لپ تاپ های مناسب ادیت ویدئو باید کارت گرافیک جداگانه داشته باشند.

کارت گرافیک از نظر قدرت حداقل در سطح GTX 1060 باشد و البته شاید بهترین لپ تاپ های گیمینگ هم نتوانند از عهده تدوین و مونتاژ فیلم بر بیایند اما سیستم که مخصوص این کار است می تواند رندر بهتری ارائه کند.

 

برای خرید لپ تاپ مناسب تدوین باید بدانید که باید حتما هزینه کنید، ارزان ترین مدل لپ تاپ های موجود در این لیست از پردازنده Core i5 نسل بالا و کارت گرافیک مجزا بهره مند هستند و باید برای تدوین فیلم از نرم افزار هایی چون: Adobe After Effect و Adobe Premiere استفاده کنید و همین نرم افزار ها بسیار قدرتمند هستند و حتما باید سیستم قدرتمندی برای اجرای این نرم افزار ها داشته باشید.

لپ تاپ ارزان برای تدوین در بازه قیمتی 25- 30 تومان

اولین انتخاب برای خرید لپ تاپ مناسب ادیت فیلم از لنوو مدل Ideapad Gaming 3-GH می باشد، این لپ تاپ مناسب برای پریمیر و افترافکت می باشد، شما با خرید این لپ تاپ از یک صفحه نمایش Full HD با نرخ نوسازی 120 هرتزی بهره مند هستید.

این دستگاه دارای پردازنده نسل 10 اینتل است و پردازنده گرافیکی GeForce GTX 1650 و 4 گیگابایت حافظه وی رم در کنار 16 گیگ RAM DDR4 حافظه داخلی هیبریدی شامل 1 ترابایت هارد دیسک سخت و 256 گیگابایت حافظه از نوع SSD می باشد.

این لپ تاپ برای گیمینگ، رندر و کار با نرم افزار های افترافکت افکت و پریمیر با وجود کارت گرافیک قدرتمندی که دارد می تواند در تمامی زمینه ها با توجه به کارایی که دارد شما را ساپورت کند.

 

لپ تاپ مناسب افتر افکت و پریمیر  (30-35 میلیون تومان)

انتخاب اول بازه قیمتی از ایسوس TUF Gaming F15 FX506HE-B شروع می کنیم که این لپ تاپ با وجود کانفیگ خوبی که دارد نه تنها در بازی عملکرد عالی از خود نشان داده بلکه برای ادیت ویدئو و فیلم نیز گزینه بسیار خوبی می باشد.

نمایشگر این لپ تاپ 15 اینچ با نرخ بروز رسانی 144 هرتز از نوع FULL HD IPS می‌باشد، باتری این لپ تاپ تا 3 ساعت به شما شارژدهی انجام می دهد.

 

لپ تاپ مناسب برای ادیوس بازه قیمتی 35- 40 تومان

اولین گزینه برای این قیمت لپ تاپ لنوو Legion 5-JB است، این لپ تاپ با نمایشگر 165 هرتزی، FULL HD IPS و ابعاد 15 اینچ می توان گفت از بهترین لپ تاپ های مناسب ادیت عکس و فیلم می باشد، SRGB آن 100 درصد و روشنایی آن 300 نیت است.

مات بودن نمایشگر آن باعث می شود در محیط باز و پر نور کمک زیادی کند و شما بتوانید در هر مکانی کار کنید، این لپ تاپ برای تدوینگران لپ تاپ فوق العاده ای می باشد و باتری این لپ تاپ به شما تا 4 ساعت شارژ می دهد، قطعا ارزش خرید بالایی در این بازه قیمتی برای ادیت و تدوین ویدئو دارید.

 

انتخاب بعدی در این بازه قیمت لپ تاپ ایسوس TUF Dash F15 TUF516PE-A می باشد که گرافیک آن RTX 3050 TI می باشد نمایشگر 144 هرتزی که از نوع FULL HD IPS است.

ابعاد آن 15 اینچ برای انجام امور ادیت به ویژه نرم افزار ریمیر و after effect به راحتی می توانید کار کنید.

 

لپ تاپ مناسب پریمیر و افترافکت در بازه 40-45 میلیون تومان

لپ تاپ ایسوس مدل ROG Strix G17 G713QE-AB از پردازنده عالی گرافیکی قوی بهره مند است، همانطور که یک ادیتور فیلم صفحه نمایش بسیار مهم می باشد و از ویژگی های جذاب دیگر این لپ تاپ می توان به نمایشگر 17 اینچی آن است که FULL HD IPS با نرخ نوسازی 144 هرتز آن می تواند به شما کمک شایانی برای ادیت فیلم کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *